Photoshoot

IMG_4441

Idag har jag spenderat dagen främst vid datorn med utkastet för den nya broschyr som bör vara färdig i nästa vecka. Har kommit en god bit, fört in alla texter så nu är det dags att reda upp det första utkastet (som jag gjort bara för mig). Jag har så att säga ”slängt ihop” en design och nu ska den finslipas för att se mer representativ ut. Ska bli spännande att se slutresultatet!

Förutom det har jag och min kollega även gjort en trip in till stan till Little Room för att fotografera en av våra estenomer. Eftersom vi tagit foton på de andra utbildningarna vid seriegatan behövde även estenomerna få en chans. De flesta är just nu på praktik och det gjorde det inte möjligt för oss att fotografera dem på skolan. Så då vi fick chansen att fotografera en estenom ”in action” tog vi chansen och besökte henne på jobbet. Roliga uppgifter på detta jobb må jag säga!

Kommentera

